Bartın İl Özel İdaresi Personel A.Ş. yaptığı açıklamada alınacak 14 işçinin kurum bünyesinde Çağrı Alıcı Personel ve Temizlik Personeli olarak istihdam edileceğini belirtti.
Çağrı Alıcı Personel için aranan nitelikler
En az Ön Lisans mezunu olmak, 657 sayılı Devlet memurları kanununun 48 inci maddesindeki şartları taşıyor olmak, Tercihen çağrı merkezi hizmetleri, Hukuk büro yönetimi ve sekreterliği bölümlerinden mezun olmak, 112, 155, 156 acil çağrı merkezlerinde çalışabilecek analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, diksiyonu düzgün, akıcı konuşabilen ve iletişim becerisi yüksek olmak, Görevini yapmasına engel sağlık sorunu bulunmamak ve gerektiğinde vardiyalı çalışabilecek olmak, Tercihen sürücü belgesine sahip olmak, En az 1 yıl Bartın ilinde ikamet ediyor olmak, Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmamak ve 18 – 35 yaş arasında olmak şartları aranmaktadır.
Temizlik Personeli için aranan nitelikler
En az İlkokul mezunu olmak, 657 sayılı Devlet memurları kanununun 48 inci maddesindeki şartları taşıyor olmak, 112, 155, 156 acil çağrı merkezlerinde çalışabilecek olmak, Görevini yapmasına engel sağlık sorunu bulunmamak ve gerektiğinde vardiyalı çalışabilecek olmak, Tercihen sürücü belgesine sahip olmak, En az 1 yıl Bartın ilinde ikamet ediyor olmak, Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmamak ve 30 yaş ve üzerinde olmak şartları aranmaktadır.
Adaylardan istenen belgeler
Vukuatlı nüfus kayıt örneği, Adli sicil kaydı, Öz Geçmiş, Erkek adaylar için askerlikle ilişiği yoktur belgesi, İkametgah belgesi, 1 fotoğraf, Kimlik fotokopisi, Diploma fotokopisi istenmektedir.
Adaylar için son başvuru tarihi 7 Nisan 2020’dir.
Daha detaylı bilgiye başvuru kılavuzundan ulaşabilirsiniz.