Belediye Yardımcı Personel Alımı İlanı Yayınlandı

Belediye Yardımcı Personel Alımı İlanı Yayınlandı
Belediye Yardımcı Personel Alımı İlanı Yayınlandı
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Resmi olarak belediye başkanlığı tarafından açıklanan kamu personel alımı ilanları bilgileri içeriğinde kadrolu memur alımı ilanları için başvuru yapacak olan bütün adayların gerekli özellikleri taşıması gerekiyor.

Belediye Memur Alımı Başvuru Bilgileri

Personel alımı iş ilanları için son başvuru tarihi 31.07.2021 olarak bildirildi.

Gerekli olan başvuru işlemleri için bütün adayların hemen aşağıda yazılmış olan adres üzerinden başvuru yapılması zorunludur.

Atatürk mahallesi Ömür sokak No: 7 Aranvutköy – İstanbul

Memur Alımı Başvuru Şartları Nedir?

1.    Türk vatandaşı olmak ve 18 yaşından büyük olma zorunluluğu bulunmakta.

2.    Kamu haklarından mahrum olmamak ve En az Lise mezunu olmak şartı bulunuyor.

3.    Bütün adayların askerliğini yapmış olması veya muaf olması gerekiyor.

4.    Kamu memur alımı için başvuracak kişilerin yasa dışı ideolojik faaliyetlere bulaşmamış olmak.

 

yardimci-personel.jpg

Belediye Personel Alımı İçin İstenen Belgeler

Nüfus cüzdanının aslı ile birlikte fotokopisi.

Mezun olunan eğitim kurumunun diploması.

Sürücü belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi.

Sağlık Raporu.

Adli sicil belgesi.

Askerlik durum belgesi.

Belediye Yardımcı Personel Alımı İlanı Yayınlandı

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.

Giriş Yap

Memur Alımı ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin

Bize Katılın